Яндекс Дзен.

Инвестициялардың қайтарымы (ROI) - бұл инвестициялардың кірістілігі (қаржылық құндылығы), ол бизнеске кірістілік немесе шығындарды сипаттайтын инвестицияның (қаржылық құндылығы). Бұл мән Интернет-маркетингте жарнама науқандарының өтелуін, мысалы, Yandex.Direct, google.adwords, Yandex.Market немесе әлеуметтік желілерде қолданылады.

Санау формуласы ROI.

ROI / ROM формуласы:

Инвестицияны ойнату (ROI): бұл не, есептеу формуласы және маркетингте қолдану

Маркетингтегі ROI ромти (маркетингтік инвестициялардың қайтарымы) бірдей формула деп те аталады. Осы көрсеткіш бойынша, бір немесе басқа жарнамалық арнаның қаншалықты тиімді екенін және қорытынды қорытынды жасау үшін сату деректеріне негізделгенін бағалауға болады.

ROI және ROMI есептеулеріндегі негізгі айырмашылық тек пайдалану кезінде ғана емес. Бұл көрсеткіш инвестициялар қаншалықты жақсы өтелгенін айтады.

ROI жағдайында барлық бизнес шығындары жалақы, жабдық жалдау, жабдық немесе құрылыс ғимараттары сияқты белгілі бір әрекетті орындау шығындарына қосылады.

Ромиге келгенде, тек бренд / тауарлар / қызметтерге шығындар ғана кіреді. Тиісінше, Интернет-маркетингке қатысты, содан кейін, көп жағдайда роми көп жағдайда айтылған. Нәтижесінде, бұл көрсеткіштер тең деп қабылданады.

Санау мысалдары ROI.

Санау мысалдары:

1. (12000-8500) * 100) / 8500 = 41%

Бұл жағдайда біз 41% -ға тең болса, онда қаражаттың жартысынан көбі маркетингке жұмсалғанын айтады. Бұл санды 0,41-ге, 41% -бен, сіз қай форматқа сәйкес келуге болады.

2. ((25000-12500) * 100) / 12500 = 100%

Бұл жағдайда кірістің мөлшері шығындармен екі есе көп, сәйкесінше, алқаптар (ROMI) 100% құрайды.

3. ((45000-45000) * 100) / 45000 = 0

Осы комбинациямен акция «нөлге» жетті, сәйкесінше, кірістілікті арттыру шараларын жүргізу қажет.

4. ((67000-72000) * 100) / 72000 = -69%

Проблеманың себебін түсінбестен бұрын тоқтата тұру ұсынылады (егер басқа мақсаттар қудаланбаған болса).

Қолдану Маркетингтегі ROI / ROMI

Бұл көрсеткіш көбінесе Интернет-дүкендерде қолданылады, онда сіз жарнаманы неғұрлым қолайлы санаттарда немесе маржа тауарларына теңшеуге болады.

№1 мысал

Online Toy дүкені Google сатып алуларында Smart Shopping науқанын іске қосты, бұл келесі нәтижелерді көрсетті:

  • Мәміле сомасы: 400000 руб.
  • Жарнамаға шығындар саны: 50 000 рубль.

Бұл жағдайда жарнамалық науқанның құрттары:

((400000-50000) * 100) / 50000 = 700%

№2 мысал.

Онлайн киім дүкені мен аяқ киім бірнеше жарнамалық науқандарды бастады, олардың әрқайсысы нәтижелерін көрсетті:

Қос өнеркәсіп №145000012000012000070000200000000, №326000090000

Бұл жағдайда біз:

№1 инвестициялық науқанның кірістілігі = (((450000-120000) * 100) / 120000 = 275%

№2 науқандар = ((250000-70000) * 100) / 70000 = 257%

Науқандар №3 = ((260000-90000) * 100) / 90000 = 188%

Жалпы индикатор = ((((((((120000 + 260000 + 260000) - ((120000 + 70000 + 90000) (120000 + 70000 + 90000)) * 100) / (120000 + 70000 + 90000) = ((960000-280000) * 100) / 280000 = 242%

Көрсеткішті қалай жақсартуға болады ROI.

Көрсеткішті келесі жолдармен жақсартуға болады:

  • Жарнамалық шығындарды азайту (жарнамалық науқандарды оңтайландыру, мысалы, азайтыңыз) КҚК. );
  • Өсу Ортаңғы тексеру ;
  • Өсу Өзгеріс ;

Индикаторды жақсарту үшін нұсқаулардың әрқайсысын пайдалану ұсынылады, бұл сізге жарнамалық науқандар пайдалы болады.

Қалай Есептеп шығару ROI.

ВGoont Талдау.

Google Analytics-тегі рентабельділікті санау Науқандық арналар үшін ROI-ді автоматты түрде есептеу және жеке науқандарға немесе жарнамаларға талдау жасаудың ең оңай жолы. Осы есепті құру үшін:

  • Google Analytics бағдарламасын орнатыңыз;
  • Мақсаттар мен олардың құнын белгілеңіз немесе электрондық коммерцияны қосыңыз;
  • Импорт шығындары туралы мәліметтер.

Бұл көрсеткішті санау үшін «ROI» арнайы параметрін қосу керек.

Инвестицияны ойнату (ROI): бұл не, есептеу формуласы және маркетингте қолдану

Есеп дайын, сіз оны индикаторларды санау үшін пайдалана аласыз.

Google Data Studio-да

Google Data Studio ба дарламасында бұл индикатор, сонымен қатар стандартты метрика.

Инвестицияны ойнату (ROI): бұл не, есептеу формуласы және маркетингте қолдану

ВRoistat.

Осы индикатормен есеп негізгі және сіз оны тек қорытындыға қосуыңыз керек.

Инвестицияны ойнату (ROI): бұл не, есептеу формуласы және маркетингте қолдану

Дереккөз: https://sooks://sopleses.ru/return-on-investmentment-roi-romi/

Нәтижеге қарай, сіздің есептеулеріңіз сізге ыңғайлы форматта болады.

ROI - қайтару қайтару коэффициенті. Өнім менеджері CallTouch Alexei Filimonov маркетингтің қайтарылуын есептеу неге маркетингке, қалай қарастыру керектігін, оны қалай қарастыру керек және бұл сіздің жарнамалық науқандарыңыздың тиімділігін арттыруға қалай көмектеседі? Ең бастысы, есептеуді дәл және жылдам қалай жасау керек.

Біздің өнімдер сіздің бизнесіңізге маркетингтік шығындарды оңтайландыруға көмектеседі.

Көбірек білу үшін

Рой дегеніміз не

ROI (ағылшын тілінен инвестициядан түседі) - Инвестицияның өтелу коэффициенті . Бұл компанияның инвестицияларының нәтижелері - пайдалылық немесе экономикалық қабілеттілік. Инвестициялар бойынша ірі инвестициялық жобалар да, ағымдағы қажеттіліктерге жұмсалады.

Маркетингтік қызмет аясында коэффициент:

  • Жеке жарнамалық іс-шараларды өткізудің орындылығын бағалау.
  • Жаңа маркетингтік жобаларды қаржыландырудың қажетті мөлшерін сақтаңыз.
  • Компаниядағы маркетинг бөлімінің мазмұнына қанша ақша кетеді?

Роми, Roas айырмашылықтары

Негізінен, ROAS, ROMI және ROI арасындағы айырмашылық тек тақырыпта. Үш индикаторлар инвестордың сұрағына жауап береді «Ақша компаниясы жұмсалғаннан гөрі көп пе?».

ROI формулалары. және Роми, Роас бірдей:

(Табыс - шығындар) / шығындар

Айырмашылық кірістер мен шығындар есептеу үшін пайдаланылады.

ROAS (Eng-ден) )Сізге жарнамалық науқандардан қанша пайда алынғанын бағалауға мүмкіндік береді. Бұл қатынас осы жарнамадан келген клиенттердің жарнамалық және кірістерінің құнын ғана ескереді.

Роми (ағылшын тілінен маркетинг бойынша инвестициялар) - Маркетингтік инвестициялар extabback индикаторы.

ROI. - Жобаға кез-келген инвестицияларды өтеудің әмбебап көрсеткіші. Деңгейді бағалау кезінде ROI формуласы барлық бизнес шығындарын ескереді.

Егер шығындар төленген болса, барлық үш көрсеткіш оң болады.

ROI айырмашылықтары DRR-ден

DRR CRR-пен бірдей (ағылшынша шығындар коэффициентінің), бұл жарнама шығындарының кіріске қатынасын бағалайтын коэффициент. Осы метриканың көмегімен сіз алынған кірістің қанша пайызын жарнамалық шығындар екенін түсінуге болады. Мәннің төмендігі, соғұрлым тиімді жарнамалық науқан.

Өтемақы коэффициентінен айырмашылығы, CRR 100% -дан аспауы керек, әйтпесе жоба тиімсіз болып саналады.

Маркетингтегі ROI не қажет

Маркетологтар арасында ROI туралы біржақты пікір жоқ деп айту керек. Инвестицияларды есептеуді жақтаушылар индикатор стратегияны анықтау үшін маңызды деп таласады - бұл инвестициялардың пайдасын бағалауға мүмкіндік береді. Қарсыластар бұл көрсеткіш субъективті екендігіне жүгінеді. Көбінесе бұл индикаторды ескеретін адамның қызметтік бағдарламасын алға қоюға тырысқаны және индикаторды санаудың икемді түріне байланысты, оны оңай жасауға болады.

Біз өзімізді ROI қолдаушыларымен емдейміз және бұл көрсеткішті пайдалы және маңызды деп санаймыз. Индикатор инвесторларды қарастырады, сонымен қатар ол пайдалы және маркетологтар. Мамандар арасында Роми есімді жиі таба алады (маркетингтік инвестициялардың қайтарымы). Есептеу формулалары бірдей. ROI – это коэффициент возврата инвестиций

Қандай өрістер міндетті түрде ROI есептеуді жасаңыз

ROI есептеу әр түрлі инвестициялардың тиімділігін салыстыруға мүмкіндік береді. Сіз оны жеке жобалар үшін де, тұтастай алғанда да талдауға болады.

Тіркелген қаражат көлемі мен алынған кірістердің арасындағы тікелей тәуелділікпен танысқан жерлерде ақпараттық раудың индикаторы болады, мысалы:

  • Маркетингтік қызметті пайдалану арқылы адалдық және сатуды ынталандыру.
  • Маркетинг және сату бөлімшелерінің жұмысының тиімділігін бағалау. ҚПИ бөлімі ретінде жалпы немесе әр қызметкер ретінде белгілі бір ROI мәнін орнатуға болады.
  • Интернет арқылы жедел сату.

Маркетологтар қаржыгерлер емес, бірақ ROI-ны жарнамалық науқандарды іске қосу кезінде стратегияны таңдауда не істемеуі керек екенін түсінуі керек.

Қандай жағдайларда ROI жұмыс істемейді

Мұндай жағдайларда ROI жұмыс істемейді:

  • Модельді қиындатады, аз ақпараттық көрсеткіш. Көрсеткіш барлық қолданбалы маркетингтік әдістерді біріктіреді. Тарифте, қай бағдарламаны максималды нәтиже алғанын түсіну мүмкін емес.
  • Бастапқы кезеңдегі ұзақ мерзімді жобалар. Қазіргі уақытта шығындар кірістен асқан кезде, ROI теріс болады. Бұл инвестициялардың төмен тиімділігінің көрсеткіші емес. Керісінше, бұл бизнесті дамыту сатысы. Бірақ ROI даму кезеңінде компания жарнамалық және маркетингке ие депозиттердің пайдасы мен стратегиялық мағынасын ескере алмайды.
  • Сатылым құнының үлкен айырмашылығы бар, индикатордың мәні жасанды түрде асыра сілтейді. ROI. Табыстың жалпы көлеміндегі әр өнімнің үлесін ескермейді. Осыған байланысты, элита бірліктерінің сирек сатылымының қымбаттауы суретті бұрмалайды.

ROI индикаторы дегеніміз не - жақсы

Әрбір нақты жағдайда инвестициялық төлем көрсеткіштерін бөлек қарастыру керек. Тек үлкен сан ештеңені білдірмейді. Сізде тиімсіз бизнес үшін жоғары нәтиже алуы мүмкін. Керісінше, перспективалы стартап, төмен мәндер көрсетіледі.

Жалпы, ROI-дің 100% -дан төмен болуы қажет емес. Теріс Рой шұғыл шығындарды азайту сигналы ретінде болуы мүмкін, сондықтан жобаға инвестиция салуды жалғастыру қажет екенін көрсетіңіз.

ROI есептеу формуласы

ROI есептеудің бірнеше нұсқалары бар. Не таңдау керек - алғыңыз келетін соңғы нәтижеге байланысты. Интернет-маркетологтар мен инвесторлар арасында ең танымал: ROI есептеу формуласы

Біз инвестицияларымызды кірістерден шегеру кезінде, біз бұл санды аламыз, бұл біздің нақты табысымыз. Келесіде әлі жеңілірек - түпкілікті пайдаға инвестиция көлеміне арақатынасы екіншіден, екіншіден гөрі қанша рет көрсетілген. Соңғы әрекетте біз 100% көбейтеміз, ал егер алынған сан 0-ден аз болса, онда тіркемелер төлемейді. Бұл беттік деректерді беретін ең қарапайым есептеу формуласы. Егер сіз білуіңіз керек болса, бюджет, бюджет түсіп, жоқ.

Қаржыгерлер неғұрлым күрделі нұсқаны қолданады: ROI есептеу формуласы

Бұл формула шығындар кезеңінің активі үшін кірістілікті есептеуге мүмкіндік береді. Оған, осы кезеңнің соңына дейін бюджет үлесі қанша қаражат есе өсті.

Интернеттегі жарнамаға салынған инвестициялардың қайтарымын есептеу үшін, атап айтқанда Яндекс.Дирекция үшін осы екі формула жеткілікті. Олар сондай-ақ орта және шағын бизнес үшін де жақсы.

Формула Яндекс.direct және google жарнамаларындағы контекстік жарнамаға және акцияларға, сатуға қолданылады. Сондай-ақ, сіз қағаз жарнамаларының тиімділігін біле аласыз. Толық аналитикалық суретті, әрине, тек соңғы аналитиканың көмегімен ғана көруге болады. Мысалы, calltough-та ROI-ді автоматты түрде санауға болады.

caltouch-platform

Аналитика арқылы

Айына 990 рубльден

  • Ыңғайлы есептердегі жарнамалық сайттардан, қызметтерден және CRM дискілерінен деректерді автоматты түрде жинаңыз
  • Шоулардан Shows Rood-ге сатуға талдау жасаңыз
  • CRM интеграциясын және басқа қызметтерді теңшеңіз: 50-ден астам дайын шешімдер
  • Толық есептерді қолдана отырып, маркетингті оңтайландырыңыз: бақылау тақталары, графика, диаграммалар
  • Кестелерде кастомизация жасаңыз, метрикаларыңызды қосыңыз. Кез-келген кезеңдерге бірден есептер жасаңыз

ROI санау әдістері

Көптеген маркетологтардың негізгі мәселелерінің бірі - олар өздерінің жарнамалық науқандарының нәтижелерін өлшемейді.

Маркетингке инвестициялардың қайтарылуын санауды бастау үшін сізге деректер қажет. Маңызды көрсеткіштерді «қысқарту» үшін барлық мүмкін индикаторларды ескеру маңызды және инвестициялардың толықтыру коэффициентін есептеу үшін мүмкін емес. Бұрғылау кезеңі, қорытынды дәлірек.

Өзі бойынша, әрине, ешқандай нәтиже бермейді. Ең бастысы, алынған ақпаратты пайдалану және есептеу деректері негізінде жарнамалық арнаға түзетулер енгізу.

Қолмен

Бұл әдіс тек есептеудің нәзіктіктерін анықтап, не және қайда түсірілгенін түсіну үшін ғана қолдануға тұрарлық. Әйтпесе, барлық қолмен қарау, сіз салмақ пен күш жоғалтасыз. Нәтиже адам факторына байланысты дұрыс емес болады.

Автоматты түрде

Маркетингтік инвестициялардың қайтарымын автоматты түрде есептеудің көптеген әдістері бар. Біздің ойымызша, сіз жинаған статистикаға байланысты ең ыңғайлы. Бұл мүмкіндік CallTouch қызметіне кіреді. Жеке бағандарды пайдалану арқылы сіз өзіңіздің толық статистикаңыз негізінде ROI-ді санай аласыз.

ROI есептеу мысалы

Жеке бағандар арқылы инвестициялардың қайтарылуын есептеудің мысалын қарастырыңыз. Бұл қалай жұмыс істейді. Қызмет сіздің жобаңызға сәйкес статистика жинайды. Әрі қарай, мысалы, айдың соңында сіз жеке бағандар формуласына салынған инвестицияның қайтарылуын есептеу үшін формуландыңызды енгізесіз және нәтиже бергіңіз келетін мәліметтерді алмастырасыз. Бұл Yandex.Direct, Google Adwords немесе колледж белгілерінің статистикасы болуы мүмкін. ROI есептеу мысалы

Біз формула аламыз: (кірістер - тұтыну) / тұтыну * 100% аламыз

Тарауда Транзакциялар және ROI. ROI бағанын табыңыз. Көрсеткіш бюджеттен және транзакциялардың мөлшерінен автоматты түрде болып саналады.

Нәтижеге қарай, сіздің есептеулеріңіз сізге күн сайын ыңғайлы форматта қол жетімді болады. Бұл сияқты.

По итогу ваши расчеты будут ежедневно доступны вам в удобном формате

Бұл опция нарықта ұсынылған ең ыңғайлы және жылдамдықтың бірі болып табылады. Талдаушы арқылы барлық қажетті деректерді жинауға және талдауға, түсінуге болатын есептер мәліметтерде шатастырылмайды.

Біз осы жерде жеке бағандар мен транзакциялар туралы көбірек жаздық.

Есептеу кезінде жиі пайда болатын қателер

ROI индикаторы инвестициялардың тиімділігінің субъективті бағасы болып табылады. Компанияның өмірлік циклдарының есептеу әдістері мен ерекшелігі осындай ортақ қателіктерге әкеледі:

  1. Әр түрлі есептерге негізделген ROI талдау - ақша ағындары және кіріс туралы есеп. Бухгалтерлік есеп басқа талаптарға ие, өйткені бұл көрсеткіштер әлдеқайда өзгереді. Мысалы, кезең ішінде есептелген кірістер клиенттерден алынған қаражат сомасына тең болмайды. Осылайша, инвестициялық ақша ағынын есептелген кірістер мен шығыстармен салыстыру мүмкін емес. Ақша ағынын пайдалану әрқашан дұрыс болады. Ақша қаражаттарының қозғалысы инвестицияларының кірістілігін, пайда емес.
  2. Қосымша шығындар құны қосылмаған. Мердігерлерге, салықтарға, комиссияларға, операциялық шығындарға төлемдер - барлығы, онсыз инвестициялық жоба жұмыс істемейді, есептеу кезінде ескерілуі керек.
  3. Жеке жарнама науқандары арасында кірістер мен шығыстарды жарамсыз бөлу. Кішкентай фирмаларда да төлемді жеткізушіге немесе клиенттен белгілі бір жарнамаға дейін байланыстыру қиын. Тікелей тәуелділікті бақылау мүмкін емес.

Есептеуден кейін не істеу керек

Өтемақы мөлшерлемесін бағалау - бұл ресурстарды сауатты инвестициялауға көмектесетін қаржы құралы. Қарай ROI әкелінген пайдасын есептеу ұзақ мерзімді перспективада оны үнемі талдау қажет. Бұл сізге индикатордың динамикасын өзгертуге мүмкіндік береді, ал жобалық менеджерлер иррационалды шығындарды тез анықтап, бюджеттерді түзетуге мүмкіндік береді.

Көрсеткішті қалай көтеруге болады

ROI-ді қалай есептеу керек ,Инвестицияның өтелу көрсеткіштерін арттыру үшін кем дегенде үш әдісті бөлуге көмектеседі:

  1. Табысты ұлғайту. Бұл бизнес үшін сатудың жаңа нарықтарын іздейтін қызметтердің ауқымын кеңейтеді.
  2. Шығындар төмендетілген Жарнамалық, бақылау және экспедиция шығындарын талдау үшін.
  3. Шығындарды нақты жоба бойынша бөлу әдістерін өзгерту. Менеджерлердің сараптамалық қорытындысына негізделген шығындар аналитикасының дұрыстығын тексеру. Жобалар, бөлімдер, өнімдер арасындағы шығындарды бөлудің басқа жолымен мүмкіндіктерді іздеңіз. Тағы бір әдіс - тікелей негізгі шығындарды бөлу кілттерін түзету. Мысалы, қызметкерлердің санына байланысты кафедра құнын бөлу қызметкердің жалақысының деңгейіне байланысты бөлумен ауыстырылады.

Қорытынды

Қорытындылай келе, кейбір нәтижелерді жинақтаңыз. Қайтару қажет. ROI мәліметтері бар, сіз маркетингтік стратегияны реттей аласыз және оны тиімдірек ете аласыз.

Мүмкіндігінше тезірек жету үшін статистиканы алдын-ала жинаңыз. ROI - бұл жиналған мәліметтерге және олардың сапасына тікелей байланысты индикатор.

Соңғысы: Статистика процесін және мүмкіндігінше санау процесін қалай автоматтандыру керек. CallTouch Technology индикаторларды, оның ішінде инвестициялық төлемді есептеуге мүмкіндік береді. Жүйе икемді және ыңғайлы: сізге қажетті индикаторларды және кезеңді таңдау керек. Уақытты ысырап етпеңіз, CallTouch статистикасын сенбеңіз.

Алексей Филимонов Алексей техникалық менеджері

caltouch-platform

CallTouch-пен тиімді маркетинг

  • Жарнамалық жазбалардан ROI-ге сатылымдық ваннаны талдаңыз, айына 990 рубльден
  • 96% -дан жоғары жарнама көзі анықтамасының дәлдігі бар сайтпен қоңырауларды бақылау
  • Smart Callback көмегімен сайт түрлендіруге 30% байланысыңыз
  • Толық есептерді қолдана отырып, маркетингті оңтайландырыңыз: бақылау тақталары, графика, диаграммалар
  • CRM және басқа қызметтермен интеграция қосу: 50-ден астам дайын шешімдер
  • Маркетингтің құнын бір тиынға бақылау

Анонсы

Добавить комментарий